den mystiska fläcken

image4
jag var ute en sväng nu på dagen och när jag kom hem såg jag vad som till synes verkade vara en blodfläck! en ganska stor blodfläck. det måste vara malte som har blodat, tänkte jag, och började genast undersöka det lilla livet. men inte hittade jag något sår. hans päls var vit och torr som vanligt. högst besynnerligt. nu har jag skrubbat och skurat med kallt vatten, salt och tandborste och fläcken är så gott som borta. men jag vet fortfarande inte varifrån blodet kommer! usch, jag är en orolig liten smådjursmamma.

Kommentarer
Postat av: orrefikon

jättekonstigt. han kanske grät blod därför att han känner på sig att lilla mamma ska lämna honom under några dagar? stackars lilla kalaskulan - jag ska vårda honom ömt i påsk.
den där tandborsten ser förresten ut att vara i bättre skick än min. jag kanske övertar den.

2008-03-20 @ 18:17:07
Postat av: Anders

Din blogg har klar potential! /J.

2008-03-23 @ 20:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0